Mar 23, 2011

spm datang lagi~

salam....hehe..sajer jer nak nyibuk lagi..arini bekas bebudak f5 tahun lepas amek result yer...harap sumer result gempak2 la yer..kezen aku ader la 2 org yg amek..bella da tau result..tahniah la yer..jgn luper jnji ekau nak banjor den kenny rogers..agak2 duet ekau da cukup bnyak, johnny pon den tak kisah.. yg lagi sorang tu si amir aku taktau per citer..nnt la aku tyer..

tetiber lak aku teringat time amek result dulu2..haaiissshhh...toksah cakap la camner takotnyer aku..berdebar2 hookeeyyy..gigih ler aku pujuk mak pak aku toksah ikot aku sekali..duk jer kat umah tu..kang pandai la anakmu ni balik..ngeee..aku pegi saner pon tumpang umah member aku..hoh..bnyak benor rintangannyer time nak amek result nih..merentas desa di kala senja nak pegi cari umah si honey ni..da la umah dier jauh ke dalam kampung tu..tapi aku suker hookeeyyy..sejuk jer paler otak aku rasa..dengan bus and taxi takder..gigih ler jalan macam pompuan melayu terakhir..kunun2 ader la mamat2 saner duk benti nak tumpangkan ker..tapi hampeh..mentang2 la dulu kiteorg comot..taste nak tinggi jer..huh..last2 sampai gak kat umah honey ni..thanks honey sebab tumpangkan kiteorg dulu yer..dier da la pendiam..kteorg ni kepoh..pening ko nak layankan.. (kat sini la aku blaja mkn ulam keredeh..ala mcm gula2 tu..tapi betol ke nama dier..konpius ngan jering..)

esoknyer pegi la kami ke skolah terchintaaa.....dari luar dewan da nmpak macam2 ragam da bebudak ni..kecut plak aku nak jumper cikgu..weeee..ku gagahkan jua pegi jumper cikgu ensem..heh silap..jumper cikgu sebelah cikgu ensem..cuak siot tgk muker cikgu aku nih..biler da dapat result..tak yah ckp la muker aku camner..rasa nak terjun lombong jer..sib bek lombong takder kat gerik tu..ok la result aku tu..takder yg fail ok..ngee..cikgu ensem aku tu sempat sound aku lagi tu.. "tu la..saya tgk awak ni bnyak sgt main.." ..u see..nakal bukan saya ni.. "takper lepas ni better u amek f6..then u boleh terus ke dgree..and awak tak payah la masuk poly..rugi.." ... nasib baek aku tak ckp kat ko mcm ni cikgu.. "boleh tak sy jadi bini kedua cikgu..muker cikgu mcm ako mustapha la..comey.." ..ni kalo bini dier dengar mau dier perambatkan aku ngan batang penyapu nih..tapikan cikgu..aku jadi je org masuk poly tu..hehe..well thanks ye cikgu sebab bnyak amek berat dulu..hehe..ye la..budak keeyyy eelll masuk lua bandor yer cikgu..tapi cikgu pon tak tau sy pon budak kampong..huhu..

balik umah..toksah cakap la..kene leter ngan mak pak aku..adoi la..bukan aku fail pon!!! pastu leh kene sound lagi tu.. "ko ni islam ke tk islam nih???" ... pergghhhh...sentap gua beb..ala sebabnyer dapat B..huhu..tapi betul gak ckp mak aku..kene sumpah kot ngan ustaz coz ponteng terawih dulu..huhu..


****rindu nak pegi sekolah..tapi tak payah wat exam..bleh..

No comments: