Mar 15, 2011

MATTA FAIR~

Huhu..hari sabtu ritu aku ngan si cumi ni pegi la menemankan opismate aku ni si sury pegi tempah kad kawen dier kat klang..pegi pukul 10am kot..tapi sampai lam pukul 12 pm rasanyer..bayangkan campor jam and sesat skit..punyalah gigih duk search kat GPS tapi lagi memeningkan paler kot..(ckp jer la ko tak reti gune der...)..sampai2 saner duk la tawaf bandar klang 2 duk cari kedai kad tu tapi tak jumper2.. owh..tlg la aku tak suker jln klang..fenin..last2 jumper la jugak..

sampai2 saner aku and cumi semestinya menjadi wedding planner aka tukang kepoh si sury ni (tuan kedai tu pon fenin da tgk kiteorg..)..budak ni da rambang tgk kad..bagi aku takder la cntik mana pon..tapi da murah tu sambar je la..yg aku duk pilih kaler itam jer..yg si cumi ni duk pilih yg crowded jer..yg si sury ni plak tatau nak wat pilihan..last2 dapat la jgk..not bad la..yg penting minah ni pilih waner pearl black..see..itam itu menawan bukan..ngaaaa...

time bncang ngan tuan kedai tu aku and cumi punyer la kecoh nak edit gambo untuk banner dier..sian plak minah tu fenin tgk perangai kiteorg..kiteorg siap plan nak wat pre wedding tuk depa nih..tapi kono tgu la bakal laki dier ni balik dari dubai..(tu la ang cari bdk offshore lagi..)..yang aku teringin nak wat style citer mokhsin..style uniform skolah ker..sweet hookeeyyyy (cian aku tak dapat realisasikan impian akukan..motif??)

Lepas settle kad kawen tu direct terus pegi KL..kunun nak naik LRT kat Kelana Jaya..tapi terlajak simpang..gigih la duk cari LRT lain..last2 pegi ke LRT Asia Jaya..dengan ujan yg maha lebatnyer ku sanggup redah demi Matta Fair yg memanggil manggil dekat padanya..sampai PWTC batak sat tgk pakej2 yg depa tawar..kunun nak pegi bandung lagi la..(mau mencari rangga disana..ngee..)..tapi cam mahal..so aku and cumi pilih la pegi langkawi and Afamosa resort jer..cian plak ngan cumi tu, dier nak bawak mak dier pegi saner..alang2 pakej da murah aku sambar je la..pas ni gigih la cari tiket air asia nak pegi sane plak..pastu da settle langkawi, mak aku call suh amik pakej Afamosa resort..(sedap betul perabihkan duet aku naaa..)

Balik terus pegi Jalan Tar sat nak usha shawl yg best2..pegi Muadz tak best plak..ni kalo ana tau aku pegi muadz ni kompem dier dengki..ngeh3..sambar la selai shawl kat sini..huhu..dari takderkan..Balik tu terus kelam kabot sebab nak kejar masa pegi amik keter kat parking asia jaya..sib bek la sempat..sury suh aku drive myvi dier..perrgghhh..sopan jer aku bawak..keter org kowt..risau gak kalo kebabomkan..mane la aku nak cekau duet nnt..sampai rumah terus mandi sumer pegi tido kat uma cumi..sebab esoknyer nak pegi Sabak Bernam..










gigih mencari kerrr...



yeaahhhh..tkg sibuk da mula..



mcm ko jer yg nak kawenkan...



tak lawa!!!



cute erk..tapi pesal pinky



owh..gatainyer..



member siap tdo time drive 



wedding planner of the year



mai perabihkan duetttt...



welcome to matta fair..



mai..mai..muadz ana...


****owh...perasaan bercampor baur sebab dapat berita yag menyengalkan diri aku..menci tau.





No comments: