Mar 6, 2011

RINDU...

owh please...jangan pikir bukan2..skang ni aku duk termenung rindukan member aku time teknik and poly dulu..siyes la..rasa nak ulang jer zaman dulu2..hurmmm..rindu sangat2..

naper la cepat sangat aku ni membesar erk..aku rasa macam semalam jer duk asrama semetrik tu..kat situ la aku membesau dan belajar berdikari..(eleh biler balik pucung fail gak ko..)..mula dtg saner dulu bebudak sumer pandang serong kat budak key yeelllll..(aku budak sgor la!!!). first nite jer da kene panggil ngan senior..konon otai la sgt..(padehal lam aty pon kecut tgk senior tomboy nih..)..kene ceramah skit pasal peraturan sumer..wadehellllllll!!! ko igt sekolah tu ko yg punyer...adei..pls la..yang tak bleh blah siap mention tu senior laki ni jgn kacau, akak yang punyer..aik..kat dahi mamat tu da cop nama ang ker..adoi..aku pon tak hingin la..(ensem siot mamat tu..)..pastu depa gtau kalau selisih ngan senior laki, jangan sombong..bagi salam..nnt kiterorg yang malu tak ajar junior pompuan sumer..apehal lak ko yg susah aty..biaq p la kiteorg nak bagi or jawab salam tu..kang biler kiterorg jawab dipanggil gatai plak..

Tapi biler da bergelar senior, baru aku tau best jd senior ni..hahaha..time ni la segala kejahatan kiteorg terserlah..aku ingat lagi aku ngan member dorm aku, nad duk curik2 masuk aspura sebab nak usha dorm mamat sorang tu..depa kata lawa..siap ader pokok2 lagi..weee....plan baek punya..siap menyamar pakai sweater tutup paler bagai konon..last2 tak sampai tangga terakhir nak pegi dorm mamat tu kiteorg da cabot da..coz dengar sore budak laki...(akhirnyer terbantut rancangan guwe..)

Itu ok lagi..tapi tang bulan ramadhan f5 lagi best..siap leh lepak lagi kat aspura laki..(nak sangatkan...)..pasainya liat nak pegi terawih..konon nak study kimia la..tapi line tak clear plak aritu..depa cakap warden ngamuk coz saf budak pompuan tak sampai 2 line..mana la tak ngamuknyer warden tu..aku lak bleh plak silap ari nak ponteng..last2 saper yg ponteng kene turun padang asrama siap ngan pakai telekung sumer..then beratur ramai2 g aspura..muka takyah cakap la..ko toreh ngan pisau pon tak lut coz kulit muker da tebal tahap berkerak da..jatuh keayuan dan kepompuanan aku ok..yang best tu bdk aspura leh keliling padang siap tangkap gambar kiteorg (model sri munawarah tu..), ader yang nyanyi lagu sepohon kayu la, bg ceramah la..adei..tobat2..tak buat da..malu ok..biler ingat2 balik best gak time tu..jd famous jap..bukan famous aper..just.."ooo...ni la kakak/minah/budak yang ponteng terawih tu.." ..caittt!!!

time musim kene histeria, ko pon nak nyibukkan diri sumer..dorm aku la paling famous coz selalu benor kene histeria..sib bek la antu tu tak teringin nak kacau akukan..kalo tak ntah paper la yg aku carutkan time tu..time ni la kalo tidur jer duk pakai baju terbalik la aper la..nak pegi tandas pon duk berteman..tapi kalo bebudak ni tak bangun malam gamaknyer tahan la ko sampai ke pagi sok..kalo musim makan lolipop, lagi terukk..duk beratur, kat class, kat bilik prep sumer duk sumbat mulut ngan lolipop..(ko ingat comey sgt la wat camtu..comot lagi ader..)

tapi memang bnyak sgt la kenangan pahit and manis kat saner..time ni la ko tau erti kehidupan, persahabatan sumer..time ni jugak la ko nak mengushaaaaa imam2 muda, time ni la ko nak mencari pasangan hidup..(apehal lak ni..)..ngeee...tapi tak dapat pon.ye laaa...dulu aku comot kot..nama jer budak keeyyyy eellll tapi takder pon org nak kat aku..muker itam sumer..(duk main sukan okkk..)..

korang yang tak masuk asrama memang la tersangat rugi okkk...jangan jelos..hahhaa..

saper bebudak dorm aku erk..luper sat nama..ha...syera,aina,syikin,nad,zuera,mina,tipah,anna,nasya,rozi,along,..saper lagi erk..adei time ni la ko luper..(luper daratan tol..)..masing2 da ader kerjaya sendiri..yang best along la..jadi model tu..weee....chantek2..(pas ni ko blanjer aku!!)





**** ni jer kot yg ader..dulu pakai kamera kodak jerrr...



No comments: