Mar 26, 2011

congrats zila and fadzil~

salam..1st skali nak ucapkan tahniah erk pada zila and pasangan sebab sudah bertunang..jgn noty2 ha..time2 mcm ni la bnyak dugaan tau..ngee..

cam biasalah.. aku gtau ritu, si cumi tu jadi mak andam provok..so aku nikan PA dier,terpaksalah ikot jer langkah dier..kunun plan nak konvoi la reramai tapi time cenggini ler korang bnyak halkan..am tak dapat pegi sebab tlg pak nyer kat sawah, si arif plak mlm tu cancel nak pegi,lepas tu da sampai kat kole selangor duk mesej nak pegi jugak..mmg bubye ler jawabnyer..last2 pie digi + cumi + dayah + watanabe yg pegi..aku dah sound awal2 yg ko sorang jer pie..tapi ko tak kisah..wa lagi tak kisah.ader gak driver aka bodyguard erk..hehe..

bertolak dari pucung around 8am..tu pon kelam kabut sebab bgn lambat..duk gosip2 ngan cumi dulu mlm tu..harus la pegi awal sebab nak mekap budak zila ni..nak test lagikan..sarapan pagi disponsor penuh oleh tuan rumah..nasi hempet + rendang daging + perut masak sambal taun (kot la namanyer..jawo mali..) ..memang terboeekkk la zila oii...sodap!!!..ngeee... tak pandang kiri kanan dah..bedal jer..mau si pie ni geleng paler tgk aku mkn..aper ader hal, aku lapa kot..

duk siap2kan minah ni mmg kecoh la kat bilik tu..dengan si cumi duk membebel tak reti mekap bagai..tuan badan lek jer..ko yg fenin..hadooii..rasa nak jer gamkan mulut dier tu bia aman bilik tu..aku cam biasa la tukang nyibuk.duk snap gambo depa, mengsnap gambo sendiri, kacau zila mekap..sajer dengki ngan dier. ngeee..not bad la minah ni nyolek si zila ni..nmpak natural la..no over2 ok..mak andam yg harus over hookeeyy..

rombongan pihak laki tersangat la lambat sampai..sampaikan aku nak tertidur da duk menunggunya..sekejap2 lepak ngan pie, sekejap2 serbu bilik..tu je la kejer aku yg mbosankan..sian plak kat si pie tu..dier jer sorang laki kat situ..aku suh ngorat sedara zila, ko segankan..(ptuuiihhh..)..

lebey kurang 3 lebey kot depa baru sampai..time mak zell sarungkan cincin mmg terbaik la..sporting habis..suruh wat aksi, on jer.. (teringat mak en awk cium dahi aku..hurmmm...) ..biler da selamat sumernyer zell pon dtg ler nyibuk nak jumper tunang tercayang dier..sweet jer tgk depa heh..malu2 kucing kunun..

balik tu kiteorg singgah sat kat tepi sawah..tak tau la area mana..tg karang kot...duk amek gambo sumer..cantek plak shoot kat situ..sib bek la pie ni sporting layan kiteorg..hoh masing2 cam tak pernah pegi sawah.teruja bangat.. (padehal dulu hidup, main sumer kat sawah gak..)

lepas penat duk gedik2 kat sawah tu, singgah kat kedai kak yen..dio banjer mee bandung udang..mmg sodap la..sampaikan berasap la telinga aku... boleh plak aku tak kenal kak yen nih..tapi sumpah la aku mmg tak cam. masa dier jenguk kat bilik, dier boleh tegur aku .. "eh ni syerakan..dah kawen ker??".. owh damn!!.. adoi masa biler lak aku kawen ni kak oiii... lepas dier kuar dari bilik puas la aku tyer si cumi and dayah, aku kenal ker..tapi betul la, puas aku duk igtkan tapi mmg tak cam..huahuahua.. glamer gak aku nikan..lalalalalalala~



bagaikan durian di belah 4 errkkk



alololo...ceewiiittttnyerrr..



itu diaaa mai dahhhh mak andam..



aper fungsi ko ni...



cumi'z touch (job len menanti..)



sabar menantiiii en tunang...



tinjau anak bujang org sebelah ker kak oiiii...



alololo....



yeaahhhh..itu dier PA cumi lagi sorg...



errrkk...no komen..



oppsss..gambo sesat..




1 comment:

emy'n said...

may happiness remain forever :) to kakak sepupuku ziela ^^