Mar 6, 2011

BY HLOVATE...

Yeaahhhh...ngeliat sat.. baru katam juzuk 18, novel 5 tahun 5 bulan..seperti perumpamaan, aku dan novel tidak dapat di pisahkan..hurmmm..betul tu..aku tak kisah ler duet aku habis kat novel2 nih..ok aper dari aku minat benda lain..aku boleh jadi baik and duk dediam kat bilik duk menelaah novel nih..tak kisah ler novel aper pon..tapi yg tangkap cinta ni aku kureng skit la..(kalo dah takder, aku bedal jer..)..kat poly dulu aku beria duk ngumpul siri HARRY POTTER..tapi versi melayu sudah..kang versi english kang satu hal aku nak belek kamus sumer..gigih lor duk simpan duet nak beli buku nih..best ker harry potter ni??? best giler siott..aku tak tipu ko..kalo ko menghayati kompem ko macam berada dalam zaman tu..aku dah braper kali duk ulang2 jer baca novel tu..tak busan sih..siyes..tapi siri yang last aku tak beli coz aku pinjam ummi punyer (mokcik aku)..ko tgk..anak ummi aku da besau panjang pon dia boleh layan citer mcm ni..tapi muvie dier aku tak tgk sgt..tak real mcm lam novel..

penulis dari endon pon best hokeyy..tu pon lepas aku katam AYAT2 CINTA by Habiburrahman (tak silap aku la..)..pastu gigih download novel KETIKA CINTA BERTASBIH 1&2.. (jatuh cinta sat kat kerul azzam..) aku download pon sebab tak mampu nak beli time tu..opismate aku r..duk citer2 sal citer ni, tu yg gigih duk download tu..lepas tu ketagih lak cari novel lain by penulis endon nih..bukan aper, citer tak meleret cam novel melayu kiter..depa siapkan ngan bahan ilmiah sumer..(fuhh...syera da brubah!!)

La ni aku duk layan novel by Hlovate plak..siyes la ritu aku duk lepak kat popular ngan sumi sebab da takder novel aku nak ngaji lagi..mau sejam jer kot duk belek2 novel jer..nak cari endon punyer, sumer da baca kot..sekali aku tercapai la novel nih..baca sinopsis mcm kureng jer..tapi terjatuh cinta tgk cover dier..gigih duk pandang kiri kanan sumer coz nak koyakkan plastik buku nih..(jahat bukan..)..baca skit2 mcm best..terus sambar.. aA + bB...pas katam baru ko tau best giler baca novel nih..siap promote kat member tu..biler masing2 da katam, sibuk la nak duk citer balik, yg best tu siap berebut hero ngan member and kezen aku..saper tak nak Benz Aliff aka Benjy ooiiiiii...boleh senyum sorang2 okk biler baca..ngee..

minggu lepas pegi ioi, kunun nak cari la sambungan sebelom buku nih, tapi hampo den sobab eh tak jumpo..bengang hookeeyyy..last2 aku beli citer 5 TAHUN 5 BULAN..by Hlovate jugak..baru malam tadi aku duk sempat baca novel nih..not bad la..best jugak..teruja hookeyy nak habiskan..ayat2 kat novel hlovate nih tak jiwang2 tau just simple and santai jer..hahahaha...nak g baca balik nih...



best..rugi ko tak baca... :)



tengah gigih nak katam nih!!








**** pas ni aku carik citer sirah nabi plak yer.. :)














No comments: