Mar 7, 2011

CONTENG MUKER AKU

yeaahhh..pagi ni pegi kejer dgn mamai sebabnyer semalam aku jadi mangsa sumi..dier yg nak jadi makeup artist aku yg jadi mangsa..kununnyer nak makeupkan member aku si zila tu tunang, so haruslah aku jadi bahan eksperimen dier..tak kisah la der..kang kalo aku tak nak, ko duk make upkan muker ko sendiri pastu ko puji diri ko..tak sanggup aku nak dengar nyah..konon nak eyeshadow biru la..last2..dah jadi smokey eyes muker aku..aku duk terpikir2 lam aty yang dier ni nak mekap saper sebenarnyer..boleh bayangkan tak org tunang pakai eyeshadow hitam..da la muker aku jahat, bertambah jahat lagi nih...

eksperimen mula dalam koi 11.30pm..haruslah aku tido uma dier..kang aku balik kang kena bantai ngan pak aris kang..tak pasai2 cipta rekod lagi..cukup2lah dengan kayu golf dulu..habis lam pukul 2am kot..itu pon selepas duk gedik2 amik gambar sumer..

not bad la minah ni mekapkan, just ko kene korbankan lagi la duet OT ko tu beli barang mekap..aku tak kisah jadi bahan eksperimen ko nih tapi kalo naik jerawat batu kat muker aku nih, jaga ko!!
sabtu ni pon duk plan lagi nak conteng muker aku..yang ni kiter wat elok2..kang tak pasal2 zell, laki si zila tu lari balik tgk muka zila kang...weee....

balik tadi sempat lah duk singgah IOI mall..makcik tu nak bayar beruk band..broadband..pastu singgah kedai baju kunun nak usha jubah la nak pakai tym umah zila..(over u,,,) tapi takder yg berkenan pon..sumer jenis kelawar punyer style..tak mau aku..kang aku duk makan, time nak amik lauk tak ke kena kat kuah lengannye tu..huissshhhh...tak koser aku nak basuh segala bagai..

pastu singgah elianto plak...adei..lemah betul aku..duk sini jer dah sejam duk try ni duk try tu..gaya macam nak beli satu kedai..last2 beli berus jer..huh..kalo aku tuan kedai tu mau aku maki jer,,penat hookeyy duk senyum kat customer yg muker takder perasaan mcm aku nih..cust datang jer terus depa say "ello..welcome to elianto"..hahaha..tak dapat aku bayangkan kalo aku yg kata begitu..ngee...


****tadi otw nak balik, minah ni bleh plak tyer soklan tadika..

sumi : "ko rasa aper yg jadi pada ko lepas 5 taun.."
aku : "aku kawin ngan fahrin ahmad kot!!!" (secara spontan n gelojoh...)
sumi : "no..no..no..no.." (muker tak puas aty..)

motip????



No comments: