Mar 9, 2011

JORDAN SUDAH MARI!!!!

halu...assalamualaikum...aku just nak kongsi lagu nasyid best jer..from jordan..member semetrik aku, Hasyim duk blajo kat saner..terror tol mamat nih..nak ikotkan kepala otak kat teknik dulu, samer jer kot..mayb bab agama dier tersangat lah terrorkan..so dapat la dier fly ker jordan saner tu ha..teringat zaman dulu, bdk semetrik kompem akan berkobar2 pergi masjid (aku jer kowt...) kalo dier yg jadi imam.. perrgghhhh...khusyuk gua beb..sore da la sedap..kalo bagi ceramah ,lagi la..aku yg duk depan2..ngee...dengan loghat perak dier..huhu..

chaiyok la..sok ang da balik sini. tolong jadi tok kadi aku erk..aku da cop ang ni..

tadi dier post kat FB, so biler dengar best plak..dier kata penyanyi jordan duet ngan student malaysia kat saner..
5 bintang la aku bagi..ngeh3...

http://www.4shared.com/audio/TK6g4D8w/Mawlai_-_Yahya_Hawwa_feat_Al_a.html

korang try la klik ..aku tak reti sangat kalau 4shared ni..kalo you tube ok gak..
kalo fail gak pegi kat 4shared pastu pegi la carik lagu nih..Mawlai - Yahya Hawwa feat. Al al-Bayt Malaysian Student...


ngua3...

****dorm mamat ni la aku nak usha dulu..tapi terbantut..ader pokok2 bunga lagi..kelas u...

No comments: