Mar 3, 2011

AKU DAH KURUS!!!!

salam...tetiber nak gedik sat kat sini..aku dgn penuh segala hormatnyer nak mengatakan aku dah kurus!!!! weeee....bangga la jugak..dulu budak2 ni duk ejek aku dak gemux laa...memang la..dulu senang ati maa..skang lagi senang ati hookeeyyyy..sebab tak yah pikir paper dah..aku baru perasan biler di tegur oleh member aku..pakai suar slack and kemeja da tak nmpak cutting..balik kampung plak kene kutuk lagi..aku ingat biler gemuk jer kene kutuk tapi biler kurus pon kene kutuk jugak..adeh..tak puas ati tol..menci tau..dulu nak berjalan jer jenuh la bongkar almari buruk aku tu duk cari baju yg tak menampakkan aku gemuk..tapi sumernyer kecik2..time tu perasan la badan aku ni kecik..(tak sedor2 tol badan mcm belon..)pakai baju kebaya pon org duk komplen lagii...nmpak lurus jer..takder cutting..oiittt..suker ati aku la nak pakai aper pon..badan aku kot..perrggghh dulu en awk suker panggil aku bulat la debab la..lantak ko la john nak panggil aku aper pon..dulu ko yang beria2 bagi aku mkan..cehh..ingatkan kompem2 la aku kawen ngan ko john tapi jadik lain plak..pandai ko erk..biler aku da debab ko tinggal aku duk cari pompuan lain..takper la..aku tak kisah pon..janji ko bahagia sudah..la ni..aku da kurus balik macam sebelom aku kapel ngan ang..elok ler tu..budak2 ni kata rahsia aku kurus duk makan ati sumer..heh!!! sori..cheq tak makan hati ok..tak suker..cheq makan pedal and paru jer..nak kata aku tak makan time tu..aku lapor jer terus serbu dapor tgk aper yg ader..selera jer kowt aku makan..sedap jer aku telan nasik tu sumer..(nak gak ko menang..)

tadi pegi kejer pakai kemeja fevret aku tu..sekali pakai macam pakai t shirt da..langsung tak nmpak cutting..nak tukar baju lain memang takder makna la aku nak iron lagi..malas okkk..(nmpak benor ko kene pakai maid nnt ni..)..tadi sajer tanyer mak aku, aku ni dah kurus ker..mak aku kata yer.."ni pasai ko frust ler tu.elok ler tu kalo tak dulu gemux jer" sentap hookeeyy..dah masak sedap2 aku bedal la..bekas bakal menantu ibu pon samer kuar jer sumbatkan mulut aku ngan mkanan.tak ke debab jadinyer..

la ni..biler da kurus satu hal lagi aku nak mencari pakaian yg sesuai..jeans pon selai dua jer leh pakai..kalo tak sumer angin boleh masuk..baju kebaya pon longgar..pakai kang bukan nampak cutting..nmpak baju tu jer bergerak..adeh..(tak bersyukur tol ang ni..)..hurmmm...pas ni biaq maintain jer hookeeyyy..nak diet? sorry..tak reti..rugi woo kalo ko tolak makanan sedap2 nih..sok biler ko da terlantar sumer tak dapat makan..hooyeeaahhhhh!!!! (tolong jgn ikot nasihat aku!!)..






SEBELOM.....







SELEPAS...


No comments: