Apr 19, 2011

monday blues..

huh...tak sukanya..macam2 yg bermain lam pikiran aku skang..naper la aku tgk org len bahagia..kadang2 sentap gak tgk org bercerita pasal kawen, pasal laki ko, pasal suami ko, pasal kawan ko,..yeaahhhh..kadang2 riak muka ni da mcm tapir takder perasaan da.. masuk telinga kiri kuar telinga kanan..ko citer la pasal kawen depan aku pon mmg muker aku da takde effect paper pon da..siap memandai bagi idea sumer..tapi lam aty...waaa...kalo aty tu leh nangis..aku rasa leh masuk icu kot sebab da banjir lam badan ni ha..takper tahan lagi.. tapi biler nak pegi umah org kawen tu lagi la kaki aku ni berat jer nak melangkah..memandangkan yg kawen tu kawan aku jer tu yg aku pegi..kalo tak jgn harap la aku nak jenguk kenduri..da pangkah kot..

biler pegi jejalan jer..tgk keliling aku org duk jalan ngan couple masing2.. tapi biler aku toleh sebelah aku..eh2!! cumi la..so aku ngan selambanyer peluk jer lengan dia..laaaa....tak haram pon kan..cuber ko peluk lengan laki, tak ke haram namanyer tu... (ceeeehhhhh..)..ok ler tu pompuan ngan pompuan..kang kalo laki ngan laki kang mmg aku wat double jerk jer..tang tu aku mmg konpius skit..

ha..yg ni pon wat aku paneh gak ni..kadang2 pasal pakwe ko yg tak segah mana pon, ko bleh plak main tuduh2, main maki2 kunun aku nak rampas laki ko..paler hotak ko la... cuber ko check saper yg menggatal duk komen kat wall aku..cuber ko tgk balik aper komen yg aku n laki ko tu tulis..ader aku tulis syg2..kalo takder mmg sah ko tak reti mengeja..akal ko letak kat mana..blaja tinggi2 sampai dgree tapi bila bab ni ko jadi bangang..lepas tu pandai plak ko post status kat wall ko duk memaki aku..biler aku komen status ko tu..terkencit ko nak reply balikkan..biler da tau kebenaran, cepat2 ko padam status ko tu kan..pastu siap anta mesej segala bagai kunun ko tak maksudkan aku sumer..weeiiiii..aku ni lagi makan garam dr ko kot..ce try ko baca balik msg sebelom tu..penat lak aku nak terangkan segala bagai ko tetap salahkan akukan....fine...wa remove ko.. sentap aku ok..ko ngan aku berkawan dr sekolah lagi..wat jahat pon sama2..tido pon sama2..bile tang ni, akal ko mmg pendek..ader ke patot aku nak kat laki ang..kalo laki ang tu mcm fahrin ahmad ke..normal gak la aku minat kan..sebab ni pon ang nak putus member..fine..

haa...ni lagi sorang..aku tatau aper masalah ko..tetiba main2 remove aku lak..2 kali ni bro..kadang2 aku pelik gak ader gak laki mcm ni punyer sensitip..dulu mulut aku ala2 nakal tak nak plak ko removekan..ni je skang aku konpius skit awat ko nak remove aku pasal bnda kecik.. i just tyer u..pehal da sombong..haaiiiii....sentap plak dier.. bukan aper..dulu bukan main2 lagi kiter rapat, ni tetiba ko hold wat aku tertanyer2..takkan la aku ckp bnda tu ko nak remove aku..tak best la camni..sedey tau..tak der da aku nak kacau ko nnt..huhu..



****ha...ni baru dapat tau ader 2 org nak bergado lagi..ha..gado la korang..aku da malas nak campor..esok agak2 ko da masuk icu..kontek aku..kompem aku bawak doyan bg hempok kat kpala ko..

1 comment:

Unknown said...

nak wat camner,,,,,kater single so trpaksa brkepit ngn ak je..hahaha..dh cple jgn hrp nk kepit2 lg..hihi