Apr 18, 2011

hatiku disawah..part 2

yeessss sebenornyer bnyak lagi gambo nak dimasukkan..tapi ader seorang budak tu bising suh masukkan gambo dia..mcm la gambo ko bnyak sgt kat kamera aku tu..ni pon dah gigih aku duk cut2 carik gambo yg ok skit tau..yesss..org itu adalah tuan rumah tym aku pegi sawah ritu..kang tak masukkan kang dia kecik aty..tak dapat kiteorg pegi umah dia lagi..huhu.. (haaa.....layan..)



nama saya mohd ghiduan..eh..bukan2..mohd riduan bin ahmad



konon macho la bro???



tak senonoh yer perangai ko..



yeaahhhh..bermula la lakonan kami..



gaya macho budak sg.sireh...errrkkk



herrrk...



ni nak marah awk ni...ggrrr..



ajejejeje..geli geleman aku..


**** sekian lakonan kami kali ini...

4 comments:

rohanazainal said...

10x haku dok tengok korang ini cam serasi dan sesuai gitu.. ngehngehngeh.. :p,

syera said...

hoi3..agak2 la der..ko nak aku bako ke aper???

ddabgiparku said...

hahaha

syera said...

tampa kang..