Oct 5, 2011

OKU

salam semua...

lama sudah aku tak tulis blog ni..al maklum la bnyak nau tragedi terjadi bln syawal aritu.. salah satunya aku jadi warga OKU sekejap.. celah ibu jari tangan kiri aku terbelah (ngeri tak dgr...) so kena la 8 jahitan kot.. siap masuk air bagai.cucuk tak payah ckp la..nak cerita camner terjadi, tak payah tau la.. scary giler hookeyy.. ni pon da meremang bulu roma..tapi kesakitan itu terubat bila di cek oleh doctor yg ensem..time berjahit pon ensem, time buka jhitan lg ensem (kot kat mta aku je la yer..)..

thanks to en bo sbb amik berat. yg tak tahan tu smpi buat drama menangis bagai..mcm la aku ni cedera parah ko nak nangis2 la bro..

thanks jugak tuk en awk sbb still amik berat lg.. tak dpt ko nak nengok muker aku kat spitalkan sbb ko smpi lewat 2 3 minit je.. terharu jugak dgn kak azie family..

thanks jgk kat cumi sbb da sebolan ko drive..muahaha..cam best je duk sebelah pemandu..tlg pakaikan aku tudung sume.. and tak lupe wat en insan..kalo ngan ko ni mmg tak sembuh la luka aku ni..

ni tgh duk wat senaman jari..rasa kebas bangat. nak letak mnyak gamat pon penakut lg. harap2 sembuh la seperti sediakala..tak sabo nak melaram pakai selendang and tudung bawal nih..asyik pakai tudung arini jer..




ni taktau la tgn aku ke tgn sape..en insan memandai upload

No comments: