Oct 5, 2011

tahniah azmir & cumi!!!


assalamualaikum...

firstly aku nak ucapkan tahniah kat azmir & sumi sbb akhirnya bertunang jugak korang akhirnya..sorry la lmbat nau post entry tuk korang..selamat menjadi tunangan org pada 25 sept 2011..

aku sendiri tak percaya yg member aku sorang ni dah terbukak aty dia kat am..perggh.. dulu jual mahal beb. dulu depa ni opismate.skang am pegi ke Jupem..dulu kalau kat opis, selalu nau si am ni kacau sumi.al maklum la duduk depan2..kejap2 mouse si sumi ni kena rentap ngan si am..mau terkejut beruk si sumi ni..
biler nak ngorat sumi jer aku la jadi mangsa am..dia ingat aku ni kaunter pertanyaan kot.. nak amik hati si sumi ni segala hadiah ko bgkan.. bunga la (sy yg suh beli..), novel la..

last2 hati terpaut masa konvoi ke wedding Sury & linda.. kunun2 cinta berputik di atas bot la yer.. aku and abe punya la smpan rahsia budak2 ni kunun nak bg surprise kat kengkawan la.. time holiday kat cameron dulu, siap berlakon depan ana..konon tak nak kantoi la.. ape2 je la korang nikan..

i hope korang berkekalan hingga akhir hayat..jgn tgu lama2, dugaan dialam pertunangan ni kuat..kadang2 syaitan banyak hasut kita..biasa la org tgh darah manis.. hehehhee..




owh..kiter tgk bunga n veil dulu yer.. bunga i yg buat, veil tu i yg paksa dia buat..



ha ni la dier makcik cumi..gojes bukaannnn...



apakah persamaan depa berdua???



dayang2 yg gojes...



wif kawan poli and awek icam



bakal menyusul..teetttt...



fokus kepada bunga.. bunga!!



wif tante raja



dayang2 yg sanggup berjubah..




**** next!!!!... 

No comments: