Oct 28, 2011

tahniah raja and the gang!!!





assalamualaikum..

lama dah aku tak update blog ni. busy je memanjang. lagi2 PC kat umah tu wat hal plak. lagi mnyirap la aku.. Sabtu aritu member aku ajak pegi photoshoot pre convo tuk dia and member UTHM dia kat putrajaya.. aku pon pegi je la ngan ruby.. cumi tak dpt pegi, kalo tak mmg dia jer yg aku suh snap..biasa la tgn kiri still pekong lagi..

sampai2 around 3pm kot..before ni jnji pukul 4pm tapi memandangkan cuaca hujan jer so depa cepatkan skit..tapi alhmdulillah la cuaca ok..konon nak la OT aritu pastu terus pergi sana. tapi nan hadooo...terlajak tido..ape jadah anak daro tido lamo. gasak la bakal suami aku nnt..bekfast tu terus jadi lunch nnt kott..

time datang jer dah ada sorang lagi photographer. kira ok la..tak payah aku nak snap bagaikan..keji gila ayat. tgk pon memang sah la dia ni mmg photographer. nak bndingkan ngan aku, aku ni just tukang snap jer. tak mampu lah nak beli lens, flash bagai. mahal der..so kita guna yg basic2 jer..

nak pegang camera pon terketar2 sebab ibu jari aku ni tak ok lagi. ada sekali tu aku tertarik jari tu sampai perit..perrghhh naik bulu roma tahan sakit. nak nangis taktau nak pinjam bahu saper..ok...gatal..
bayangkan aku boleh imaging jari aku terkoyak lagi..wargghh ngeri sih..
tgh2 snap ni boleh lagi pikir bile la nak sambung dgree ni. dapat pakai lagi jubah tu.. insyaallah..

habis photoshoot depa sumer nih haruslah aku and ruby plak jadi model.. serius gedik gile kiteorg nak bergambo. mcm kiteorg jer yg nak pegi convo tu. tapi ape salahnyakan..mana tau dapat badi budak2 nih..dapat aku smbung kat sana.. aminnn..










6 daro UTHM yg jelito


















eh2!!.. camno leh sosat nih!!



dio ni pantang nampak kamero..



ok!!! den jadi laki ekau jadi pompuan eh..



majuk arghhh..



**** esok final bola weh!!! tongah nangis sodu sodan ni haa... tak dapek tiket bola..


No comments: