Feb 22, 2011

toing2!!!

toing..toing!!!.. Haiyak..manyak malas hari ni nak wat kejer..pehal ntah..mata aku da pusing2 tgk PC nih..dari tadi duk wat area yg sama jer..tapi ok lagi dari aku wat area TELUK INTAN..menyakitkan aty jer..kawasan senang jer..tapi nak duk update ROAD NAME and AREA NAME tu merupakan 1 azab dan memerlukan kesabaran yg amat tinggi kerana setiap patah perkataan yg aku type tu sure mulut aku lancar untuk memaki skali, walaupon penduduk maupon JKR di kawasan itu tidak bersalah dengan aku..ala..benda senang jer nak update, tp sebab bnda bangang ni jer aku jadi mcm susah skit nak update..ko bayangkan..untuk taip road name tu jer jari aku mcm kene kejutan elektrik biler nak tekan kat key board tu..siyes wa tak tipu!!! tak cayer tanyer tuhan!! (kang ko kene sambar petir aku tak tau..). betul la aku tersangat alergic kat kawasan nih..kalo kat depan aku mmg aku patahkan sumer sign board yg ader perkataan tuh..weeee.....tgk amalan pahala aku terpaksa di tolak..(janji gaji aku jalan..)...kalau korang wat kejer aku sure korang akan ketuk paler aku sebab nak mengupdate bnda ni senang..tapi tang area ni mmg aku alergic da..ala..u just type ROAD NAME="Jln Intan" and AREA NAME="Taman Intan" ..see..senangkan..aku pangkah awal2!!!



***mood : paler ting tong nih..jgn amek pedulik aper yg aku membebel!!

No comments: