Feb 18, 2011

Sedihkah Aku??

Mood : Bercampur baur..tgh kumpul kekuatan diri..

Hurm..sedih sgt2..tapi sedih mcm mana?? aku pon tak tau..yg aku tau perasaan aku kosong skang ni.. Tersentapkah aku??? ada sikit la.. Cemburukah aku?? aku insan biasa...tak lari dari benda2 nih..

ok2..skang ni aku gitau awat aku rs cenggitu..benda ni dah jd sejarah, pengalaman dalam hidup aku..mayb bagi korang bnda ni biasa2 jer..tapi bg aku, setakat ni benda ni adalah dugaan paling besar dalam hidup aku.. aku pernah menggenali seseorang, bercinta dengan seseorang, bertunang dengan seseorang dan putus dengan seseorang.. aku kenalkan dier sebagai en awk.. aku couple dgn en awk selama 6 tahun..ikat tali pertunangan pada April 2010 dan putus pada 19 Jan 2011.. Hurm ..kami berpisah disebabkan pengaruh oleh org ke3..may b aura org ke3 lebih kuat dr aku..may b da takder jodoh antara kami.. may b Allah nak uji diri kami.. may b e awk    tak tahan dengan ujian pertunangan....
tapi tak per la..insyaallah aku da kuat nak tempuh hidup akan dtg nih..may b dari pengalaman yg lepas yg melibatkan aku, en awk, dan org ke3.. thanks to en awk dan org ke3 sebab seksa mental aku sejak dr dulu lagi..so benda ni tak lah mengejut sgt bila secara officially nyer da putus.. kes ni terjadi sejak seminggu raya tahun lepas..so korang yg kawan ngan aku sure nmpak perubahan diri aku..yeah..thats rite!!! aku da kurus..tapi cam nak gemuk balik jer..ngeh3..

Berbalik pada tadi, aku dgr khabar en awk and org ke3 nak berkahwin tahun nih..congrats dear.. coz secara automatiknyer en awk mendapat 2 anak ekspress.. ngeh2.... tepaksa la kerja keras ye en awk lepas nih.. bukan satu mulut yg awk nak suapkan lepas ni..tapi 3 mulut hookeeyyy!! 

kepada org ke3.." lepas ni tak payah la nak meroyan lagi k.. i da bg u free2 mcm tu jer.. tak payah la nak wat perangai gila u tu duk miscol2 and msg i lagi.. skang ni i bahagia dengan hidup baru i.. dikelilingi oleh family and member tersayang.. tak payah la u gigih nak PM i kat fb..semak la.. lagi satu kalo u baca la blog yg tak seberapa ni kan..u jaga la en awk n ANAK2 u tu.. sian kat depa di pinggirkan demi kepentingan peribadi u..wwwaaaahhhaaaaa... cam laser u mulut i nih... tapi mulut u tu lagi mcm longkang.. tak padan dengan muka.."

kepada en awk.." thanks la sebab pernah singgah kat aty sy selama 6 tahun nih.. baik budi awk sy kenang selama sy hidup ni..awk jaga dan bimbing lah dia tu mcm awk pernah bimbing sy dulu (ke aku yg bimbing ko??)..tak per la..sy da simpan elok2 segala kenangan kiter dulu dalam kotak..sy letak kat bawah katil sy..ngeh3.. and sy mntak la sgt2 awk nasihatkan bakal binik awk tu jgn meroyan lagi k..tolong hormatkan life org lain..jgn kacau privacy sy lagi.. 
***Berubahlah demi kebaikan.selalulah mntak petunjuk dari yg Esa dan jgn sesekali menyesal membuat keputusan...


waaahhhhhhh....kan aku da ckp, mood aku bercampur baur..so tak sedih n tak gembira lah hasil entry kali nih..


***Now..belajar hidup secara sendiri, drive sendiri, shopping sendiri, membebel sendiri, bergaduh sendiri..sumernyer sendirilah skang ni!!!!..ish tak pernah2 belajar hidup sendiri nih..huhu..takper..member ader..hahahaha..syg uolls...

No comments: