Feb 15, 2011

Hari Apakah???

Salam uolls..ha..tgk entry aku mmg korang ngah pikirkan aper kes aku wat tajuk mcm ni..hookey la..ary ni valentine day and hari aku angin 1 badan.. dah2..jgan nak pikir yg aku ni ikot kaum yahudi tu sumer..just teringat zaman gonjeng dulu..bak kata org, org lain dapat hadiah, ko pon sibuk nak hadiah jugak..ha..so paham2 je la..bukan nak menyambut ngan pakwe ke aper..just nak hadiah jer..hehe..sadis sungguh..

ok la.. bersambung balik pasal hari ni pagi2 lagi aku berdebar sebenarnyer..tak tau la kenapakan.."Brad Pitt nak melamar ko ke nok??" ..wahhh..tak tahan.. " ko igt ko lawa cam anjelina jolie??? skit pon tak..tapi kulit sama la kot hek.." tadi..ex aku call..aper mimpi ntah duk call aku..tapi takper..layan la..rindu la jugak..tyer kabar, da mamam ke blom, mak pak camner, kejer ok tak..siap tyer lagi tu hari ni sambut ngan saper?? wadahel!!! ko igt aku ni cepat ke cari pengganti.. aku ngan penuh sopan santun, "valentine haram la abg" . pastu dier bleh ckap.." aik ngan abg 6 taun duk sambut" bnyak la ko punyer sambut!! sajer bagi aku paneh..mentang2 la aku single.. aku nak hadiah jer..hehe..sambut pe nyer.. kalo dulu, wish pon takder hookeyy!! sorang kat epoh sorang kat KL.. sambut pe nyer.. aku nak hadiah jer.. itu pon kalo dapat..salu tym besday jer.. lek la..aku bukan mcm tu la nak sambut2 nih..

tapi la kan.. yg wat aku angin satu badan nih, bleh plak 'minah' ex aku ni main2 miscall then msg aku..konon menyamar sebagai ex aku la..taktik ko n cara ko msg aku pon aku tau da..so bek ta yah layan or reply..ko tak tau dier tu yg call aku sumer.. lek la 'minah'.. aku pon tak nak la rampas2 dan main cara kotor mcm ko ni..dulu yer aku lemah..skang aku dah kuat ok.....



**tgh marah ni..tgh marah ni..gggrrrrrr...

No comments: