Apr 22, 2012

AMAZINGGGGG!!!!

Assalamualaikum..

Lama erk aku tak mengupdate blog ni. Sesangat la busy aku sekarang nih. Mana nak sempatnya, dengan busy kat opis, balik kejer penat tak hengat. Busy dengan bisnes En Botak lagi. Busy tu busy ni.. Nasib baik En Botak bermurah hati membekalkan aku dengan Herbalife. Semuanya jadi simple.Tak payah nak makan bagai, shake saje..

Dan aku terpikir bila kami dah kahwin nanti, mayb keja aku jadi senang bangat. Yelah breakfast je aku sediakan dia shake, lunch aku bekalkan dia shake, malam ko makan shake lagi..boleh??  bagi dia boleh jer. aku yang tak boleh sebabnya paling kurang pun kena makan berat sekali sehari. Tapi sejak ambil Herbalife ni, hidup kitaorg memang berubah. En botak yg dulunya ada darah tinggi, alhamdulillah semakin ok. Tak payah nak ambil ubat lagi. Lebih bertenaga dan kurang hisap rokok daripada dulu. Yang bestnya suke tengok kulit dia sebab nampak licin dan perut dia dah kurang buncit berbanding dulu.

Macam aku pulak, badan aku jadi semakin ringan dan aku perasan, seminggu sebelum aku ambil Herbalife ni aku dapat tender katering selama 3 minggu (sabtu&ahad )kat Uitm. Minggu pertama aku terpaksa naik turun tangga yg setinggi 2 tingkat tu banyak kali hokeyy.. Sebabnya lift kat fakulti tu jauh and bukan dalam bangunan yg sama, so bila ko naik lift ko akan sesat sebab lalu lorong ini la lorong itu la.. penatnya tak payah ckp la..semput hokey mau tercabut kaki aku ni.. Bila minggu kedua pulak lepas ambil Herbalife ni macam tak caya yg aku tak semput mcm dulu dan tak rasa penat sangat.. amazing hokeyss..sekarang ni tengah disiplinkan diri nak turunkan berat badan lagi..hehe.. chaiyok syera!!

Lepas ni aku akan meneruskan misi bagi mak pak aku minum Herbalife secara teratur..Almaklumlah orang2 tua ni nak bermanja dengan anak2 ye tak.. tapi tu la..time breakfast tak sempat nak sediakan tuk depa sebab subuh2 lagi dah keluar mencari rezeki yg halal.. =_=''


**** Nak tengok family aku sihat dan bebas penyakit..syg mak pak aku..mmuaahh.. ^_*

No comments: