Apr 28, 2012

chaiyokk!!



Assalamualaikum..

Alhamdulillah, smlm sempat aku pergi ke HOM dekat Melawati. Sangat menakjubkan tengok testimoni org lain. Dekat sini pon meriah macam HOM yg aku selalu pergi dekat Kajang tu. Tapi kenapa aku dtg jauh2 nak tgk HOM Melawati ni. Sebabnya aku nak jumpa member baik aku and nak tunjuk kat dia pasal Herbalife. Alang2 tu baik kite serbu kat situ and kat situ lebih luas pengetahuan kitekan.

Aku mcm biasa la gerak dengan mentor aku kak Mazlinda, eija and adek terchentaa. Panas ati je bile nak gerak pegi sana dengan jalan jemnya..ppffttt…….
Ni sumer pasal kes Bersih la. Tak pasal2 terkandas sekejap. Cian member aku tuh tgu lama nau..

After habis HOM kiteorg terangkan dengan dia secara detail, dan alhamdulillah member aku ambil 1 set dan aku nak ko ikot jadual pemakanan yg kiteorg bagi tu tau. Aku nak kite sama2 sihat..heee….Takpe kiteorg ade kat belakang and bagi semangat kat ko. Janji ko konsisten dan serius dalam program ni. Insyaallah tak mustahil ko boleh ubah segala KG dan CM yg aku catit semalam..


No comments: