May 2, 2011

patah kaki~

Salam...busan heh duk umah tanpa membuat paper walaupon mak sudah membebel suruh kemas umah..kalo aku mintak maid, agak2 kene penampau tak ngan pak aku..umah kecik, tapi barang lam umah 2 kali ganda dr yg sepatutnya..da nama pon umah mak pak akukan..so sesuka aty depa la nak beli aperpon..anak depa just nengok jer walau tak pueh aty...skang ni ok skit dari dulu, kalo dulu mak aku ni rajin outstation..kalo amik mak aku, turun dari flight jer, 1 beg da jadi 3 beg aku nengok..lam aty duk pikir gak mak aku ni pegi kejer ke duk shopping..kot la aku mewarisi sifat yang satu ni, haruslah aku mencari umah banglo yer...hurrrmmmmmm....

siyes la..semalam sehari aku duk umah bleh khatam 1 novel wwooooo...novel islamic plak tu..punyer la lambat aku nak paham penulisan dier..lepas habis novel tu bedal, meroyan aku duk umah..nak tgk cd, takder citer..pegi la duk mesej cumi ajak kuar minum..sekali angin dier ok la..settttt... ABC mapley mari..sekali dtg saner ramai plak geng.layan plak bola..team aper ntah lawan..nengok jer..org sorak, ko pon sorak..pastu tyer member, saper yg golkan..haruuu..

Ko nak tau aku jumper semalam.... jeng3...mak mertua tak jadi aku okkk... itu pon nasib baik dier tgur aku, kalo tak insyaallah, aku mmg tak perasan.. biler dengar org panggil, aku pon menoleh la..berderau darah aku nmpak depa..tapi aku cntrol ok lagi.sempat la salam and duk semeja sat tanyer kabar..still mcm dulu, peramah...rasa macam nak peluk nangis jer time tu...sayang mak cik...sekurang kurangnyer hubungan aku ngan depa tak putus, walau pon ader fitnah yg bukan2..en awak pon pesan ngan aku, kalo free datang la rumah jenguk depa..tapi sampai skang tak pegi2 lagi..berat ok kaki ni nak pegi melangkah kesana..nak jejak kawasan saner pon bukan main payah lagi,siap istighfar kalo lalu..ni kan pulak aku nak jejak rumah die... rindu plak nak nengok afif, wawa and shifa..nanti kakak ila dtg bawak jajan tuk korang k..(dulu panggil maksu..)

Pagi tadi tyer pak aku keter da siap ke blom, sekali tak siap lagi da..patah lagi la kaki aku..pastu bising cakap aku tak reti jaga keter..aku jugak yg kene..dah tu suh beli keter baru plak..igt anak dia kejer manager kot...keter tamiya tu mampu la aku nak beli..huwaaa....


****sambong novel kedua..tunas by hlovate..

No comments: