May 27, 2011

@_@

my mom tetiba bagitau satu ayat yg wat aku pening...

"babah ko tanyer ibu, ko da ader boypren ker.."

huk aloh mak aku nih..ader ke patot pegi tanyer soklan sensitip nih.. muker aku yg tengah blur pon pandang mak aku tersengih2 mcm kerang busuk.. sabor la bu...awal lagi kot..huhu...

naper heh tetiba ayah aku tyer...adakah beliau risau anaknyer takder org nak??? hurmmmmmmmmm..............panjang tol harakat aku.... lek la babah..nak enjoy dulu la..agak2 ko ayah aku cepuk aku tak kalo aku cakap cenggitu..

keeerrrrrrrrr...ayah aku nak jodohkan dengan anak kawan dier????? owh.... nehi!! nehi!!! anakanda tak rela.. tapi org kata kalo mak pak kiter yang carikan jodoh tuk kiter insyaallah bahagia.. sebab mak pak mana yg tak nak tgk anak depa bahagia ye tak.. tapi bagi aku, lek la dulu..umur baru 24 kot... muda belia lagi heh.. tapi paperhal..jodoh di tgn Allah s.w.t...




**** TQ!!!!!! en insan smlm banjer gua mkn..tapi gua tak puas aty la nasi gua lu rembat... PANG!!!! sedas...

No comments: