Jul 16, 2011

gud luck ABE!!!

Assalamualaikum...

Khamis ritu aku di kejutkan ngan satu berita yg agak menyedihkan jugak la.. abe cayang aku and cumi nak pindah tempat kejer dah. tu pon die berhenti 24 jam sebab company baru dia mntak lapor diri keesokkan nyer. time dia baru balik dari site, dia dtg kat kiteorg bgtau yg dia mntak maaf kalau ader wat salah silap kat kami. kami pon terpingga2 la..apehal abe ni. buang tebiat ke haper. bile dia gtau nak benti kejer, cam nak menitik jer airmata ni.. (dah menitik pon..auto kot bukan cenggeng..). patutlah dier kata nnt nak bgtau satu rahsia. ni bukan rahsia abe weaaaa... ni surprise weaaa...tapi bukan salah dia pon sebab dia tamau heboh2 dulu sebab comp tu bagi 50-50 harapan nak dapat kejer tu. tapi alhamdulillah akhirnya dia dapat pon kejer tu..tumpang gembira la. bukan senang nak masuk comp tu.comp besar and kukuh gak la. OFFSHORE okkk.... patut la aku salu nengok dia ulang alik dari JB - KL. pasal ni rupanya.

Pasni takder la tempat kiteorg nak manja2 mintak belanja lagi huhuhu..sayang kat abe ni mcm abg kandung dah..walau warna kulit tidak sama, ape ader halkan abe weaa. nanti biler abe dah kejer sane jgn luper adik2 "comey" ni tau.ngeee... selalu2 la mesej kami mcm biasa walau ko belayar nnt tau huhuhu... and biler aku and cumi nak kawen nnt 2 3 bulan sebelom tu aku da gtau ko awal2 ok. kalo ko tak dtg nnt akan ku tuntut hadiah yg mahal2 and besau2 nnt.

teringat plak abe kata nak bawak diri lepas dikecewakan oleh seseorg. ingatkan main2, rupa2nya betul2 dia pegi. takper abe, kiteorg sebagai adik2 comey ko sentiasa ader kat sisi ko.. :(




aku, abe, cumi, am



time bercuti dgn abe..



**** bunga bukan sekuntum abe...kat luar nun ramai yg menanti..pandai2 la ko pilih nnt yer.. gud luck abe!!!!

No comments: